Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2016

Γυναίκα copy-paste



Ξεκίνησα να γράφω για τα πρότυπα ομορφιάς, αλλά αλλού με πάει το θέμα. Μία μικρή αναζήτηση στο pinterest με κάνει να τρομάζω με το πόσο μεγάλη τάση έχουμε στο "κάθε μέρα Αποκριά". Έρχεται και το χάλογουιν, οπότε είμαστε στο πνεύμα των ημερών.
Ψάχνοντας λοιπόν στο pinterest διαπιστώνω πως η συμπαθής-αντιπαθής-κακομαθημένη-σνομπ -γλυκούλα Kylie Jenner υπάρχει παντού. Όχι όμως καλή μου... Δεν είναι η Kylie. Είναι οι κλώνοι της. Μία όμορφη φατσούλα (ναι, μου αρέσει αν με ρωτάς και πιο πολύ απ'όλες στη φαμίλια) που αναπαράγεται σε κάθε πρόσωπο και κάθε σώμα. Συνήθως επιτυχώς. Όλες καρακουκλάρες, όλες σταρούμπες από το L.A.
Το μποτέ αυτό μεταφράζεται ως: Δόξα και τιμή στο κοντούρινγκ ή καλύτερα, στο στρόμπινγκ και το μπέικινγκ (όχι πάουντερ μην τρομάζεις) αλλά και στα νουντ-καφέ ματ κραγιόν. Α! και φρύδι θάμνος, που ναι ρε φίλη είναι η "κορνίζα" του προσώπου, αλλά μάθε πέντε βασικές αρχές και μετά μαύρισε από τη μυτη μέχρι το άι.λάινερ...
Και μία βασική λεπτομέρεια. ΜΗΝ ΤΙΣ ΔΕΙΣ ΑΒΑΦΕΣ! Άλλος άνθρωπος... όχι σαν εσένα που με το απλό πλην τίμιο μακιγιαζ σου θεωρείς πως ξεγελάς τον υποψήφιο γκόμενο και νιώθεις τύψεις κι ανασφάλεια για το πως θα σαι χωρίς μάσκαρα και ρουζ (μα ποια βάζει τώρα πια μόνο μάσκαρα και ρουζ;;;;)...








Το πέδιλο με το οποίο κόλλησα

Τι να φταίει; το μαυρισμένο πόδι του μοντέλου;
το τακούνι στιλέτο; τα σατέν λουράκια;
Ότι και να φταίει, εγώ ένα ξέρω. Αυτό το υπέροχο πέδιλο που πολύ το ζήλεψα είναι του σχεδιαστή Ermanno Scervino από τη συλλογή του 2014. 



Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

Ο David Beckham και ο Kevin Hart στη νέα καμπάνια των H&M |Δ.Τ.

O David Beckham, ένα από τα κορυφαία είδωλα του κόσμου, συναντήθηκε άλλη μια φορά με τον παγκοσμίως δημοφιλή κωμικό Kevin Hart για τη νέα καμπάνια Modern Essentials selected by David Beckham για την Η&Μ.
Το σκηνικό της διαφήμισης είναι ένα ταξίδι με αυτοκίνητο, και αποτελεί τη συνέχεια της ιστορίας της πρώτης τους διαφήμισης όπου ο Kevin ετοιμαζόταν να παίξει το ρόλο του David σε μια βιογραφική ταινία. Αυτή η νέα καμπάνια, όπου ο David και ο Kevin φοράνε ολόιδια ρούχα από τη συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2016, ακολουθεί τα σχέδια του Kevin να πρωταγωνιστήσει στο «I, Beckham: The Musical». Η ολοκληρωμένη διαφήμιση θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο hm.com στις 26 Σεπτεμβρίου.

«Διασκέδασα τόσο πολύ στο γύρισμα της πρώτης καμπάνιας με τον Kevin που έπρεπε οπωσδήποτε να γυρίσουμε και τη συνέχεια. Αυτή τη φορά κάναμε ένα βήμα παραπάνω στην ιστορία. Ελπίζω να αρέσει σε όλους, εμείς σίγουρα διασκεδάσαμε στα γυρίσματα», λέει ο David Beckham. «Είναι καταπληκτικό που έχω την ευκαιρία άλλη μια φορά να δείξω στον κόσμο αυτό που όλοι ήδη ξέρουν, ότι εγώ είμαι η πραγματική έμπνευση για το στυλ του David Beckham. Τα αντιγράφει όλα από μένα», λέει ο Kevin Hart.

Η νέα καμπάνια ακολουθεί τον David και τον Kevin σε ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο από το Λος Άντζελες στο Λας Βέγκας, υποτίθεται για να συναντήσουν χρηματοδότες για ένα νέο μιούζικαλ στο Λας Βέγκας. Στο δρόμο, η ταύτιση του Kevin με το ρόλο του ως David γίνεται ακόμα πιο ακραία. Για την καμπάνια ο David και ο Kevin φοράνε δύο λουκ από τη συλλογή: ένα μπουφάν πιλότου με φερμουάρ και γιακά από ψεύτικη γούνα μαζί με ένα ζιβάγκο και ένα πλεκτό πουλόβερ με φαρδιές ρίγες.

«Ο David και ο Kevin δείχνουν τόσο κομψοί στην καμπάνια! Τα Modern Essentials είναι μια συλλογή που δίνει στους άντρες ένα καταπληκτικό προσωπικό στυλ όπου κι αν βρίσκονται. Το μπουφάν πιλότου και το ριγέ πουλόβερ είναι νέα βασικά κομμάτια για τη γκαρνταρόμπα των ανδρών σε όλο τον κόσμο», λέει ο Andreas Löwenstam, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού ανδρικών στην Η&Μ.
Σκηνοθέτης της καμπάνιας ήταν και πάλι ο Fredrik Bond, υπεύθυνος των δύο τελευταίων διαφημίσεων του David Beckham για την H&M. Γυρίστηκε το Μάιο έξω από το Λος Άντζελες, όπου ο David μοιράστηκε στο Instagram μια φωτογραφία από το πλατό για να αποκαλύψει τη νέα καμπάνια του με τον Kevin.
Η συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2016 Modern Essentials selected by David Beckham θα είναι διαθέσιμη σε κάθε κατάστημα H&M που διαθέτει ανδρικά ρούχα, καθώς και online, από τις 29 Σεπτεμβρίου.
Δείτε το teaser της καμπάνιας εδώ: https://youtu.be/glkv7oH82Yk

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016

Metallic


Μία γενιά που ψάχνει να ξεχωρίσει γιατί είχε γίνει μια απ' τα ίδια. Στην αναζήτηση του ξεχωριστού, κάπου στη μέση των '80s (που εμείς οι 30άρηδες αηδιάσαμε) και την εξιδανίκευση των στολών του μέλλοντος, των μετακινήσεων με αεροπλανικά αυτοκίνητα και των ταινιών επιστημονικής φαντασίας κάποιοι βρήκαν όμορφο και γοητευτικό το να ντυνόμαστε σαν με αλουμινόχαρτο.
Όταν κάπου στα '90s διάβαζα στη σούπερ Κατερίνα ότι σε 20 ή 30 χρόνια θα ντυνόμαστε κάπως έτσι, απορούσα. Σκεφτόμουν πως"εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να βάλω ποτέ κάτι τέτοιο..." Και ότι "ποιος θα μπορούσε να ντυθεί έτσι...!"


Anyway, ήρθαν όμως και κάποια σαν τα adidas superstar που μας έβαλαν το τρεντ αυτό στη ζωή μας, αναθεωρήσαμε και μας έκαναν να τα θέλουμε απελπισμένα...

Βέβαια, ο σκοπός του ποστ αυτού δεν ήταν η ένδυση και η υπόδηση αλλά να σας πω για τα -καλά, κακά- νέα αναφορικά με τα κραγιόν. Εννοείται αυτός ο τομέας δεν έμεινε ασυγκίνητος από την μεταλλιζέ τάση. Πάνε για λίγο στην άκρη τα nude και τα ματ και τη θέση τους παίρνουν οι μεταλλικές αποχρώσεις. Το πιο αγαπημένο όμως των ξένων μπλόγκερ είναι αυτό το μεταλλικό ροζ-ροδακινί της εταιρίας jouer.

θα το φορούσατε;
Created by All4blogs.gr